Kortemark Loopt

Programma editie 2018.

 

Onze achtste editie van "Kortemark Loopt" heeft volgend programma in petto en goed nieuws is dat de reeks 20 km terug opgenomen is!
Ook deze editie is terug een organisatie van SVD Kortemark en AV Roeselare, dit op een schitterend parcours en accommodatie en gratis bewaking sporttassen in de sporthal.
Start en aankomst zijn in de Hospitaalstraat heel dichtbij zaal "OC De Kouter" en de "kleedkamers", sporthal voor de mannen en aan het voetbalveld onder de kantine kleedkamers voor de vrouwen. Secretariaat, prijsdeling en de bar is te vinden in zaal "De Kouter".
Kidsrun en de G-run worden afgewerkt in de Hospitaalstraat en de 10km (2 ronden), 20km (4 ronden) en de 5km in het centrum en op het onverhard joggingparcours rond de statieput en de wachtbekkens van Kortemark. Het parcours is correct opgemeten volgens de regels van de IAAF.

 
11u00 - 11u45

8 reeksen kidsrun voor meisjes en jongens:

° 2012 en later: 300 meter.
° 2010 en 2011: 600 meter.
° 2008 en 2009: 600 meter.
° 2006 en 2007: 1000 meter.

Bedrag van inschrijving kidsrun is: € 6.

12u00 - 13u15

10 km lopen (2 ronden van 5 km) in het centrum van Kortemark:

tijdslimiet: 1u15'.

Bedrag van inschrijving 10 km is: € 10.

12u05

G-run 600 meter:

Bedrag van inschrijving G-run is: € 6.

13u30 - 15u45

20 km lopen (4 ronden van 5 km) in het centrum van Kortemark:

tijdslimiet: 2u15'.

Bedrag van inschrijving 20 km is: € 12.

16u00 - 17u00

5 km lopen of wandelen - 1 ronde in centrum van Kortemark:

tijdslimiet lopen: 60'.

Bedrag van inschrijving 5 km lopen of wandelen is: € 8.

Bedrag inschrijving:

Bedrag van inschrijving is vastgelegd op onderstaande gegevens:

kidsrun: 6 euro
G-run: 6 euro
5 km: 8 euro
5 km wandelen: 8 euro
10 km: 10 euro
20 km: 12 euro

op rekening BE50 7380 2907 0518 - BIC: KREDBEBB op naam van: Kortemark Loopt

HOE INSCHRIJVEN?

ENKEL MET VOORINSCHRIJVING tot 5 maart 2018 ONLINE, er zijn GEEN DAGINSCHRIJVINGEN MOGELIJK! Maximum 1500 deelnemers zullen kunnen deelnemen aan Kortemark Loopt editie 2018! Deelnemen aan 2 wedstrijden is uiteraard mogelijk!

 

Alleen via deze website: online invullen en verzenden van onze inschrijvingsformulier. De vermoedelijke datum van online inschrijven zal kunnen gebeuren vanaf 5 november 2017!

Uw inschrijving is pas geldig na betaling binnen de 5 dagen.

GEEN DAGINSCHRIJVINGEN MOGELIJK!

Hebt u problemen bij het invullen van onze inschrijvingsformulier op deze website, mail uw nodige gegevens naar "Webmaster" en wij zorgen dat u ingeschreven bent, alleen vergeet niet uw betaling op tijd en stond uit te voeren!

Bent u een verantwoordelijke van een loopvereniging of een ander sportvereniging, dan kunt u gerust een lijstje met al uw deelnemers in een Excel bestandje met de nodige gegevens doormailen naar "Webmaster" en wij zorgen ervoor dat uw lijstje met deelnemers ingelezen wordt!

Startnummers afhalen in zaal "De Kouter" op zaterdag 10 maart 2018 van 16u00 tot 17u00 en op zondag 11 maart 2018 dit vanaf 10u00 tot 15u30.

Er zijn GEEN fietsen toegelaten op het parcours!

Bij afgifte van uw ontvangen borstnummer + 4 spelden krijgen alle betaalde ingeschrevenen, ook wie opgeeft of niet heeft deelgenomen, in zaal "De Kouter" 250 gram heerlijke pralines Willaert.

Contact: 050/21 16 34 - walter.vanhoutte1@telenet.be