Kortemark Loopt

Programma editie 2017.

 

Onze zevende editie van "Kortemark Loopt" heeft volgend programma in petto die iets gewijzigd is ten opzichte van onze vorige edities. Zo is de reeks 20 km door omstandigheden spijtig genoeg uit deze editie verdwenen.
Ook deze editie is terug een organisatie van SVD Kortemark en AV Roeselare, dit op een schitterend parcours en accommodatie.
Start en aankomst zijn in de Hospitaalstraat heel dichtbij zaal "OC De Kouter" en de "kleedkamers", sporthal voor de mannen en aan het voetbalveld onder de kantine kleedkamers voor de vrouwen. Secretariaat, prijsdeling en de bar is te vinden in zaal "De Kouter".
De kidsrun en de G-run voor mensen met een beperking wordt gelopen heen en terug in de Hospitaalstraat. De 10km (2ronden)  en 5km in het centrum van Kortemark en op het joggingparcours rond de statieput en de 2 wachtbekkens . Het parcours is correct opgemeten volgens de regels van de IAAF.

 
13u00 - 13u45

8 reeksen kidsrun voor meisjes en jongens:

° 2011 en later: 300 meter.
° 2009 en 2010: 600 meter.
° 2007 en 2008: 600 meter.
° 2005 en 2006: 1000 meter.

Bedrag van inschrijving kidsrun is: € 6.

13u45

G-run 600 meter:

Bedrag van inschrijving G-run is: € 6.

14u15 - 15u30

10 km lopen- 2 ronden van 5 km in het centrum van Kortemark:

tijdslimiet: 1u15'.

Bedrag van inschrijving 10 km is: € 10.

15u45 - 17u00

5 km lopen - 1 ronde in centrum van Kortemark:

tijdslimiet lopen: 60'.

5 km wandelen voor Elis.

tijdslimiet wandelen: GEEN.

Bedrag van inschrijving 5 km lopen of wandelen is: € 8.

Bedrag inschrijving:

Bedrag van inschrijving is vastgelegd op onderstaande gegevens:

kidsrun: 6 euro
G-run: 6 euro
5 km: 8 euro
5 km wandelen voor Elis: 8 euro
10 km: 10 euro

op rekening BE50 7380 2907 0518 - BIC: KREDBEBB op naam van: Kortemark Loopt

HOE INSCHRIJVEN?

ENKEL MET VOORINSCHRIJVING tot 20 februari 2017 ONLINE, er zijn GEEN DAGINSCHRIJVINGEN MOGELIJK! Maximum 2000 deelnemers zullen kunnen deelnemen aan Kortemark Loopt editie 2017! Deelnemen aan 2 wedstrijden is uiteraard mogelijk!

 

Alleen via deze website: online invullen en verzenden van onze inschrijvingsformulier. De vermoedelijke datum van online inschrijven zal kunnen gebeuren vanaf 19 september 2016!

Uw inschrijving is pas geldig na betaling binnen de 3 dagen.

GEEN DAGINSCHRIJVINGEN MOGELIJK!

Hebt u problemen bij het invullen van onze inschrijvingsformulier op deze website, mail uw nodige gegevens naar "Webmaster" en wij zorgen dat u ingeschreven bent, alleen vergeet niet uw betaling op tijd en stond uit te voeren!

Bent u een verantwoordelijke van een loopvereniging of een ander sportvereniging, dan kunt u gerust een lijstje met al uw deelnemers in een Excel bestandje met de nodige gegevens doormailen naar "Webmaster" en wij zorgen ervoor dat uw lijstje met deelnemers ingelezen wordt!

Startnummers afhalen in zaal "De Kouter" op zaterdag 25 februari 2017 van 16u00 tot 17u00 en op zondag 26 februari 2017 dit vanaf 10u30 tot 15u30.

Bij afgifte van uw ontvangen borstnummer + 4 spelden krijgen alle betaalde ingeschrevenen, ook wie opgeeft of niet heeft deelgenomen, in zaal "De Kouter" 250 gram heerlijke pralines Willaert.

Contact: 050/21 16 34 - walter.vanhoutte1@telenet.be